כלמוביל מרצדס יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף תחת הקונספט של It’s now & Forever – Mercedes Forever במסגרתו יוצעו דגמי החברה במסלולי מימון שיאפשרו ללקוחות להחליף את רכבם בדגם חדש כל 30 חודש בתוכנית מימון ייחודית ואטרקטיבית. הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת בכ–1.5 מיליון שקלים, יכלול גם קמפיין טלוויזיה, עיתונות ודיגיטל, והוא ילווה את אירוע המכירות שתקיים השבוע כלמוביל מרצדס באולמות המכירה ברחבי הארץ.
דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של מרצדס, מציינת כי בהמשך לתנופת ההצלחה והמכירות של מרצדס בישראל והעובדה כי הלקוחות מרוצים מהרכב, ולמעלה מ50% הרכישות הן רכישות של לקוחות שמבצעים קנייה חוזרת של מרצדס, נתפרה תוכנית מימון יחודית הנותנת פתרון ארוך טווח המאפשר בתשלום חודשי יחסית קבוע להחליף רכב ולהשתדרג כל 30 חודשים בדגם חדש.