את 2017 סגרו אנשי ספארקו ישראל יחד עם לאון טבואס בקיום מירוץ Time Attack במתכונת 'בחינה' לקראת עונה שלמה שיצאה לדרך בשבת האחרונה במסלול החדש בפצאל, ליגת קאדילק Time Attack – הליגה הראשונה לנהגים חובבים, במסלול מרוצים מורשה, לרכבים ממותגים שונים המורשים גם לנהיגה באופן חוקי בכבישים.
ליגת קאדילק Time Attack הוקמה על ידי נהג ומדריך המרוצים לאון טאובס, חברת ״ספארקו ישראל״ ובשיתוף מותג היוקרה קאדילק והרשות לנהיגה ספורטיבית של משרד הספורט (בניהולו של יוסי ניסן). לקבוצת לובינסקי, התומכת בספורט המוטורי (ובקרוב אף הולכת להפעיל ליגת מרוצים משלה), הייתה נציגות בדמות פיג'ו 208GTI הנהוגה ע"י גידי קרונין, שניצח במקום הראשון בקטגוריה שלו. במירוץ הראשון התחרו 60 נהגים בקטגוריות הבאות, להלן רשימת המנצחים:
קטגוריה A: מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 220 כ"ס או 1.8 ליטר מוגדשים, ללא הגבלת רוחב צמיגים
1. גידי קרונין (פיג'ו 208GTI)
2. מור מושקוביץ (ב.מ.וו 328)
3. פיליפ רוזין (פולקסוואגן קוראדו)
קטגוריה B: מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 355 כ"ס (ללא הגבלת רוחב צמיגים), עד 3.0 ליטר מוגדש (הגבלת רוחב צמיגים ל-245) או עד 2.0 ליטר מוגדשים עם הנעה כפולה ודיפרנציאל פתוח
1. גנאדי סרוצאן (אלפא 4C)
2. דקל נער (פיג'ו 308GTI)
3. יגאל שריג (אינפיניטי G37)
קטגוריה C מכוניות עם מנועים מקוריים והנעה כפולה עם דיפרנציאל ננעל בשליטת מחשב
1. גיא אמודי (ב.מ.וו M2)
2. אדיר שי (ניסאן סילביה)
3. חמאדה עודה (מיצובישי איוו)
קטגוריה D רכבי על
1. שלומי שביב (פורשה GT3)
2. און יעקובסון (סובארו STI)
3. ג'ון ציקו (סובארו STI)
מכוניות המצוידות בצמיגי סליקס
1. מוטי נתן (ניסאן Z370)
2. ערן גומר (מיצובישי איוו 8)
3. עופר קאשי