לקסוס ישראל מתחילה בשיווק ה- LS, ספינת הדגל של המותג, אשר תשווק בשתי גרסאות: גרסת טורבו עם מנוע V6 כפול-מגדשים בנפח 3.5 ליטר המפיק 415 כ"ס, וגרסה היברידית המשלבת מנוע בנזין עם שני מנועים חשמליים, המפיקים יחד הספק כולל של 359 כ"ס. שתי הגרסאות ישווקו בישראל עם מערכת הנעה לכל הגלגלים, ותיבת ההילוכים מציעה 10 יחסי העברה. בגרסת הטורבו תוצע גם רמת הגימור הדינמית של המותג – F SPORT.
ביצועי הגרסה ההיברידית עומדים על 5.5 שניות ל-100 קמ"ש, בעוד שגרסת הטורבו עושה זאת ב-4.9 שניות. מצב EV בגרסה ההיברידית מאפשר לנסוע על חשמל בלבד עד 140 קמ"ש.
לקסוס מתגאה בכך שתא הנוסעים שלה מייצג את פילוסופיית האירוח היפנית המפנקת. כך, לדוגמא, בעת הכניסה לרכב משתנה גובהו (למעלה), אבזם החגורה עולה וכרית תמיכת הצד בירכיים מתקפלת: חובבי רכב מכירים היטב עד כמה זה מעצבן כשהכרית נשחקת בעקבות ישיבה עליה בכניסה וביציאה. גם אבזמי החגורות מוארים. חבילת ההיי-פרימיום כוללת חבילת בידור למושבים האחוריים, ומערכת סטראו של מרק לוינסון זמינה בהיי-פרימיום וב-F SPORT. ה-LS מציעה 12 כריות אויר (למעט ה-F SPORT שמציעה עשר). תא הנוסעים כולל מוטיבים מהתרבות היפנית, כגון דיפוני אוריגמי העשויים עבודת יד, תאורת אווירה מרגיעה בפנים המכונית בהשראת מנורות יפניות ומשענות היד הנראות כצפות ליד פאנל הדלת.
מחירי ה- LS ינועו בין 795,000 שקלים (היברידית פרימיום) עד ל- 1,110,000 שקלים (טורבו היי-פרימיום).
- לקסוס LS החדשה | צילום: יצרן
- לקסוס LS החדשה | צילום: יצרן
- לקסוס LS החדשה | צילום: יצרן
- לקסוס LS החדשה | צילום: יצרן
- לקסוס LS החדשה | צילום: יצרן
- לקסוס LS החדשה | צילום: יצרן