יצרנית רכבי הספורט-יוקרה האיטלקית תתחרה כבר בחלקה המוקדם של 2018 במירוצי הפורמולה 1, זאת לראשונה מאז 1950. מזראטי תתחרה תחת צוות "האס" (HAAS) שהיה שייך לצוותים אמריקאים בלבד, שגם פעל במימון עצמי בעולם הספורט. העסקה שנסגרה יחד עם היצרנית האיטלקית הקים מקור מימון חדש ל"האס", ולפי העדכונים נמסר כי העסקה נחתמה במימון של לא פחות מ- 20 מיליון אירו לטובת הצוות כאשר מזראטי תהווה ספונסר שלהם. זאת על מנת שחיפוי רכב המירוץ האיטלקי יהיה צבוע בצבעי הצוות.
בעקבות העסקה, יוצא כי מזראטי תכסה את כל ההוצאות על מנועי ה- V6 מתוצרת פרארי, בהם משתמשת "האס", מה שסוגר מעגל עם פרארי, זאת מכיוון שלבסוף הכסף מגיע לפרארי (שנמצאת תחת אותה חברת אם-קונצרן פיאט), דרך צוות "האס". נוסף על הנושא הכספי, העסקה עם הצוות האמריקאי נושאת פירות נוספים בעניין קשרים בעולם המירוצים עבור מזראטי. פיתוח השלדה ומבנה הרכב נעשה בידי דאלארה, שאף מקורב למזראטי. חוץ משיתוף פעולה זה, מזראטי גם שוכרת מנהרת רוח מפרארי למטרות מבחן.
פרארי מנסה למנוע את הנסיגה שלה מעולם הפורמולה 1 באמצעות איומים, ומגששת כעת תחת ארגון FIA והרגולציות החדשות שאותן מציע, אותן רגולציות שיכולות לפגוע בפרארי ובמנועים בהם משתמשת. פרארי מבצעת את ההתנגדות באמצעות שיתוף פעולה בין 3 צוותים שיצביעו כנגד הרגולציות של הארגון. אותם שלושה צוותים (צוות פרארי,"האס" ו"סאובר") משתמשים במנועי פרארי, ומכאן האינטרס המשותף לצאת כנגד הארגון.
מצד שני, כאשר נתבקשה תגובה ממזראטי עבור העסקה המדוברת, מילאו דוברי החברה את פיהם מים, ואמרו כי לא נודע להם שום דבר על עסקה שכזו, ואילו מנגד אתרים בעולם מדווחים כי אכן קיימת עסקה, אך עוד לא נחתמה, למרות שיש לה פוטנציאל גדול מאוד להתבצע.