אנשי לקסוס קיבלו החלטה גורלית: להבות ולהרחיב את היצע הדגמים, הגרסאות והמרכבים בכדי להתחרות טוב יותר, בסגמנטים וצרכים נוספים מול היצרניות האירופאיות. ה- RX-L הוא דגם נוסף שמוצג שייך ישירות להחלטה ואיתו מתכוונים אנשי לקסוס להתחרות מול ה- Q7 של אאודי וה- XC90 של וולוו.
לקסוס מאריכה את ה- RX הסטנדרטי ב- 110 מ"מ, והגביהה מעט את חלקו האחורי של גג הרכב על מנת להבטיח שלאלו היושבים בשורה השלישית יש מספיק מקום ומרווח. בנוסף, יכולה השורה השלישית להתקפל לגמרי אל רצפת הרכב, ולהעניק תא מטען רחב הרבה יותר מדגם הסטנדרט בעל 5 מקמות הישיבה, שנפח תא המטען שלו עומד כיום על 453 ליטרים. לקסוס עדיין לא פרסמה מה יהיה נפחו של תא המטען בדגם ה- RX-L כאשר השורה השלישית מקופלת.
בלקסוס שמים דגש רב על נוחות הנסיעה, ולכן לא שכמו בריינג' רובר עם דגם הדיסקברי המתחרה, שם מורכבים המושבים בצורת "תיאטרון"- כלומר מושבים בנויים בהדרגה, אלא בדגם ה- RX-L השורה השנייה דווקא קיבלה הגבהה, זאת על מנת להעניק ליושבים בשורה השלישית מספיק מרווח ברגליים.
היצרנית היפנית עדיין לא אישרה איזו יחידת הינע תורכב בגרסת 7 המושבים, אך סביר להניח כי לקסוס תשתמש באותה יחידה כמו בדגם 5 המושבים. בתמונת הטיזר שפרסמה החברה ניתן היה לראות לוגו "350L", משמע לקסוס כנראה תשתמש במנוע ההיברידי-משולב בנזין המוכר שלה. זהו מנוע 3.5 ליטרים בתצורת V6 ומנוע חשמלי קטן להנעת 4 גלגלים. נוסף על כך, ניתן לצפות גם למנוע קטן יותר בנפח 2.0 ליטרים בעל הספק של 235 כוחות סוס מוגדש טורבו, בעל 4 צילינדרים שיילקח מדגם ה- RX 200T.
- לקסוס RX-L | צילום: יצרן
- לקסוס RX-L | צילום: יצרן
- לקסוס RX-L | צילום: יצרן
- לקסוס RX-L | צילום: יצרן
- לקסוס RX-L | צילום: יצרן
- לקסוס RX-L | צילום: יצרן