ה- R8 החדשה הושקה בישראל לפני קצת יותר משנה וכעת משיקים אנשי חטיבת אאודי בצ'מפיון מוטורס את גרסת מרכב הספיידר (גג נפתח). גם במקרה הזה כוללת ה- R8 מנוע V10 בנפח 5.2 ליטר המייצר 540 כוחות סוס ב- 7,800 סל"ד ו- 54.9 קג"מ ב- 6,300 סל"ד. הביצועים: 3.6 שניות מעמידה ל- 100 קמ"ש ו- 318 קמ"ש מרביים (3.5 שניות ו- 320 קמ"ש במרכב הרגיל).
אורכה של ה- R8 ספיידר 442 ס"מ, רוחבה 194 ס"מ, גובהה 124 ס"מ ובסיס גלגלים שלה אורכו 265 ס"מ. הגג נפתח או נסגר באמצעות מנוע חשמלי-הידראולי בתוך 20 שניות ופועל גם בנסיעה עד למהירות של 50 קמ"ש.
ה- R8 מצוידת בטכנולוגיות מתקדמות. כך, לדוגמא, מערכת ההנעה הכפולה יודעת להעביר את כל הכוח לסרן האחורי או הקדמי, בהתאם לתנאי האחיזה. בנוסף, יחידות התאורה כוללות תאורת Matrix LED בטיחותית, שבעזרת חיישנים המותקנים בחלק הקדמי מסוגלת לכוון כל אחת מ- 25 נורות ה- LED בנפרד על פי תנאי הנסיעה. יתרון המערכת מאפשר מניעת סינוור (במקרה זה הנורות מוחלשות אוטומטית וחוזרות לתפקד לפי הנדרש מיד לאחר מכן) והתאמת התאורה לראות החיצונית לפי תנאי מזג האוויר. לנהג מוצע בנוסף בורר מצבי נהיגה עם 4 אופציות לבחירה המשנות לפי צורך את תגובות ההיגוי, תיבת ההילוכים, מפת דוושת הגז/מנוע, את אופי פעולת מערכת קוואטרו ועוד. לוח השעונים מציע את הקוקפיט ה"וירטואלי" של אאודי, כשהנהג יכול לבחור בין שני מצבים: לוח מחוונים קלאסי עם חוגות, או תצוגה של הניווט ומידע אחר (כגון סאונד ודיבורית) על כל לוח השעונים. הטכנולוגיה מגיעה גם לשלדה, המורכבת מאלומיניום וקרבון משולב פלסטיק, ומורכבת בטכנולוגיית הדבקה חדשה.