במהלך השנה היוצאת השיקו אנשי כלמוביל, יבואנית רכבי מרצדס לישראל, את ה- E קלאס החדשה, ה- CLA מתוחת הפנים, ה- S קלאס קבריו, ה- SL, ה- SLC, ה- C קלאס קופה, ה- G קלאס מתוח הפנים וה- GLC קופה. אלו ועוד עזרו למותג לציין את שנת 2016 כשנה מוצלחת עם גידול של 33% לכדי 3,200 מסירות. בין היתר נמסרו כ- 160 יחידות מה- E קלאס החדשה, כ- 96 רכבים בגרסת ה- AMG שלהם, כ- 11 יחידות של רכבי מאייבך ו- 6 יחידות ממכונית הקצה של החברה, ה- GT AMG.
עוד מציינים אנשי החברה כי גם בארץ, בדומה למגמה העולמית, נמשך הביקוש לרכבי פנאי וכי 34% ממכירות דגמי מרצדס בישראל שייכים לקטגוריית הפנאי הרחבה. ה- S קלאס שומרת על מקומה בראש טבלת המסירות בסגמנט הפאר עם נתח שוק של 50% ו- 181 מסירות במהלך 2016.
אריאל פינטו, מנכל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין כי מרצדס רשמה השנה צמיחה משמעותית יותר מצמיחת קטגורית היוקרה כולה. הגידול המשמעותי השנה הגיע בעיקר מדגמי ה – NGCC אשר הביאו לגידול משמעותי והפכו חלק חשוב בתמהיל ונתנו מענה בקטגוריות ה – A קלאס וה – CLA בטווחי המחיר של החל מ – 175,000 שקל. עוד מציין פינטו, כי הגידול המשמעותי בהיקף מכירות המותג בישראל מתבסס על שילוב של הרחבת תמהיל הדגמים המשווקים, פנייה לקהלים חדשים והמחשת היתרונות הטכנולוגיים וחוויית הנהיגה לכל מבקר באחד ממרכזי התצוגה או השירות של מרצדס בישראל.