טויוטה תחל את העדכון הראשון כבר על הפריוס החדשה. מטרת המערכת ההיברידית החדשה שתקבל הפריוס היא להפוך את הרכב לחסכוני יותר בדלק ומספקת יותר. המותג היפני ממשיך להשקיע בטכנולוגיה היברידית וזאת כתחליף למנועי הדיזל, וכל דגם שיבוסס על פלטפורמת TNGA יהיה בעל טכנולוגיה היברידית. היפנים מכריזים כי עד 2021 יצטרפו לשורות טויוטה-לקסוס 6 מנועים היברידיים חדשים, ובנוסף אליהם יצטרפו מערכות אוטונומיות ותיבת הילוכים רציפה (כולל תיבת הילוכים בעלת 10 מהירויות).
המנוע הראשון שנחשף הוא שיפוץ מלא למנוע הבנזין – 2.5 ליטרים שקיים קיום בדגמי ה- NX והראב 4. היצרנית הגבירה את קצב הבעירה של המנוע והפכו את התנאים התרמיים ליעילים יותר המעלים את החיסכון בדלק בכ- 20% בעוד מערכת נוספת משפרת את האצת הרכב. בכללותו, הכוח הנפלט מן המערכת ההינע הזו עלה בכ- 10%. עוד השיקה טויוטה מערכת פלאג-אין הייבריד נוספת, שבה המנוע החשמלי יהיה זה שיניע את הרכב ולא ישמש כגנרטור. בעוד מכוניות חשמליות "טהורות" עדיין על שולחן התכנונים, בטויוטה מתכננים להרחיב עוד את הליין ההיברידי ב כ- 30% תוך 5 שנים. המטרות עד 2021: כ- 60% מרכבי היצרנית יהיו בעלי אחת המערכות ההיברידיות החדשות ולהוריד את זיהום האוויר וגזי הפליטה בכ- 15%.