מערכת הפרו-פיילוט של ניסן תגיע כאופציה לדגמי 2017 של הקשקאי. בהמשך, צפויה ניסאן לפתח גם תת-גרסאות למערכת שיקראו הייוואי-פיילוט (Highway Pilot) ואלו יביאו איתם אפשרויות אוטונומיות נוספות במשך 4 השנים הבאות. הגרסה הראשונה של הפרו-פיילוט, שנקראת Traffic Jam Pilot תגיע כסטנדרט בקשקאי החדש וישלוט על ההאצה, הבלימה וההיגוי של הרכב בעת פקק תנועה. הגרסה השנייה למערכת, זו שנקראת Highway Pilot והגרסה השלישית, ה- Intercity Pilot יגיעו לדגמי הקשקאי ב- 2018 וב- 2020. המערכות הללו ישלטו על עקיפת רכבים, מעבר בין נתיבים ואילו מערכת האינטרסיטי פיילוט תיתן גם את האפשרות לנהיגה אוטונומית מלאה בשטחים אורבניים.
אך ישנם יתרונות וישנם חסרונות. בעלי דגמי 2017 שיקבלו את הגרסה הראשונה למערכת ה- ProPilot לא יוכלו לשדרג אותה בעתיד לגרסאות המתקדמות יותר לעומת יצרניות רכב אוטונומיות כמו טסלה. "הגרסה השנייה והשלישית בנויות על טכנולוגיה אחרת. הגרסה הראשונה בנויה על עקרון המצלמות שמזהות כלי רכב מלפנים, אך אינן מסוגלות לבצע פעולות מתקדמות יותר כמו עקיפה אוטונומית. המערכת שלנו שונה מזו של טסלה. המערכת של טסלה יותר יקרה" כך אומר מנהל המותג הבריטי, שירקאווה.
בנוסף אישר שירקוואה גם כי מערכות ה- ProPilot ייושמו בכמה דגמים שונים בהיצע של ניסאן. "אנו רוצים להוסיף את המערכת לשאר הדגמים בהיצע, אך אנו תלויים בתזמון ובעלויות. גם המיקרה תקבל את המערכת, אך זה יקרה בעתיד, רק לאחר שנראה כמה לקוחות יצרכו את המיקרה החדשה, כך נדע להתאים את העלויות". עוד מוסרת היצרנית כי הקשקאי לא תגיע עם מערכת אותנטית של ניסאן שמטרתה להעדיף את בטיחות חיי הנוסעים על פני בטיחות הולכי הרגל. מניסאן מוסרים "אנו לא נבנה מערכת מהסוג הזה. המערכת שלנו בנויה להימנע מתאונה בכל מקרה".