בווידאו החשיפה אותו פרסמה ניסאן נראה דגם הנוט לצד פירוט מערכת ההינע ההיברידית החדשה, מה שרומז לנו כי הנוט יהיה הדגם הראשון שיוצע עם המערכת החדשה בסין, ועל פי מקורות נוספים, לאירופה תגיע לראשונה המערכת ההיברידית יחד עם תחילת השיווק של המיקרה החדשה.
המערכת ההיברידית תשלב בין מנוע בנזין למנועים חשמליים, אך בפועל מי שבאמת יספק את הכוח לגלגלים יהיו אלו הם המנועים החשמליים. בניסאן טוענים שמנוע הבנזין מטרתו העיקרית היא להטעין מהר יותר את הסוללות. עוד מוסרים מניסאן כי המערכת החדשה היא קטנה וקלת משקל, מה שאומר שיהיה ניתן להלביש אותה גם בדגמים קטנים יותר ואולי אפילו בדגמים ספורטיביים, בנוסף, המערכת לא תכלול שקע טעינה, שכן מנוע הבנזין מטרתו היא לטעון את הסוללות ובכך בעצם לבטל את הצורך בחיבור לטעינה על ידי בעל הרכב.
לגבי נתוני צריכת הדלק, ניסאן טוענת גם כי המערכת ההיברידית החדשה תהיה דומה למנועים היברידיים מובילים בשוק, דבר שרומז על צריכת דלק של כ- 30-40 ק"מ לליטר, נתון די דומה למתחרה של טויוטה. למרות שעדיין לא פורסמו נתוני גודלו הפיזי של המנוע, עלל פי הוידאו ניתן להבחין במנוע שיורכב בחזית הרכב, בשונה מרכבים היברידיים וחשמליים אחרים בשוק.
המערכת החדשה, הנקראת e-POWER, נוצרה כחלק מפרויקט המחקר של ניסאן על דרכים חלופיות לדלק, הכולל גם שימוש במערכת חשמלית לגמרי, מערכות היברידיות ואפילו הנעה באמצעות דלק מוצק.