ניסאן סנטרה מוכרת מאוד בארה"ב, הרבה פחות כאן בישראל. מאחוריה כבר 6 דורות, ואילו זה החדש, הוצג לאחרונה וכעת גם מגיע לישראל. הסנטרה, על פי הודעת החברה, מדורגת שלישית בטבלת רבי-המכר של ניסאן מאז ומתמיד כאשר בארה"ב בלבד נמכרו מעל ל- 4 מיליון יחידות.
הסנטרה היא האחות הקטנה של האלטימה והמקסימה והיא כמובן שייכת לחטיבה האמריקאית של ניסאן. האלטימה והמקסימה עשו עליה ארצה לפני שנתיים וכעת מצטרפת האחות השלישית שתנסה להתחרות בהונדה סיוויק, טויוטה קורולה ובשאר החברות בקטגוריה. אורכה של הסנטרה 463.5 ס"מ, רוחבה 176 ס"מ וגובהה 149.5 ס"מ. בסיס הגלגלים שלה אורכו 270 ס"מ ומשקלה 1,324 ק"ג. תא המטען שלה בנפח 427 ליטר.
בחרטום מנוע 1.8 ליטר עם 4 צילינדרים המספק 130 כוחות סוס ב- 6,000 סל"ד ו- 17.7 קג"מ ב- 3,600 סל"ד המועברים אל הגלגלים דרך תיבת הילוכים רציפה בטכנולוגיית Xtronic. על הנייר צורכת הסנטרה ליטר בנזין אחד לכל 11.1 ק"מ בנסיעה עירונית, 18 ק"מ בנסיעה בינעירונית ו- 14.7 בנסיעה משולבת.
עיצוב המכונית מושפע איך לא, מהאלטימה והמקסימה, והוא בהחלט מרשים. קווי המכונית נמשכים מחלקה הקדמי עד לאחורי, פנסי החזית גדולים ומעוצבים וכך גם אלו מאחור, הגריל גדול ומעוטר והחישוקים בהחלט משלימים את החבילה.
הסנטרה תוצע, כמו אחיותיה בישראל, ברמת גימור אחת, SR במקרה הזה, והיא כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, ממשק אנדרואיד (כולל WAZE), כניסות USB ו- AUX, קישורית Bluetooth ו- 6 רמקולים, מפתח חכם, מחשב דרך מתקדם, 3 מצבי נהיגה, בקרת שיוט, מושבים קדמיים עם מערכת חימום, חיישני תאורה, חישוקים בקוטר 17 אינץ', פנסי ערפל ועוד. בתחום הבטיחות אבזרו מהנדסי ניסאן את הסנטרה ב- 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת יציבות ומערכות אלקטרוניות נוספות. קרסו הוסיפו לרשימה גם את מערכת המובילאיי בהתקנה מקומית.
תג המחיר של הסנטרה נקבע על 129,990 שקלים.