יוניון מוטורס, יבואנית רכבי טויוטה לישראל החליטה לייעל את מערך שירות הלקוחות במוסכי הרשת שלה. כעת מודיעים אנשי החברה כי החלו להפעיל אפליקציה המשמשת את צוותי המוסכים ובעזרתה אלו יכולים לקצר באופן משמעותי את זמן ההמתנה של לקוחות החברה.
האפליקציה שפותחה על ידי מג'יק תעשיות תוכנה ואייל פתרונות תוכנה עבור יוניון מוטורס עושה שימוש בפלטפורמת הפיתוח Magic xpa של מג'יק תוך התממשקות עם מערכת "מוסכית 2014" – תוכנה המשמשת לניהול מרכזי שרות ומוסכים אשר פותחה גם כן בעזרת פלטפורמת הפיתוח של מג'יק.
האפליקציה החדשה הותקנה ביותר מ- 100 מכשירי iPad ביותר מ- 30 מרכזי שירות ברחבי הארץ. בעזרת האפליקציה מקבלים אנשי צוות המוסך את כל הנתונים על הרכבים המגיעים לטיפול והיא מאפשרת גישה למידע השמור על הרכבים במסדי הנתונים של החברה. בשלב השני, לאחר הגעת הרכב למוסך, מתשאל איש הצוות את הלקוח לצורך קבלת מידע על הטיפול הנדרש. לאחר הבדיקה מוחתם הלקוח על טופס מסירת הרכב לטיפול ועל הצעת המחיר ומשחורר ללא צורך בכניסה למשרד הקבלה לסיום תהליך הכנסת הרכב לטיפול כמקובל כיום.
יוסי אנטמן, מנהל רשת מרכזי השירות, יוניון מוטורס בע"מ יבואן טויוטה בישראל: "אנו שמחים על המשך שיתוף הפעולה המוצלח עם 'אייל פתרונות תוכנה' ועם חברת מג'יק. מטרתנו בפרויקט היתה ליישם אפליקצית מובייל שתשפר את חווית הלקוח בעת הגעתו למרכזי השרות שלנו, וזירוז תהליך קבלת הרכבים לטיפול ושיפור השירות ללקוחות. הפיתוח על גבי פלטפורמת מג'יק איפשר לנו לקבל את האפליקציה בזמן קצר ובעלות פיתוח משתלמת."
אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל: "כיום ארגונים יכולים לשפר באופן דרמטי את איכות השירות ללקוח באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית. פרויקט קליטת הלקוחות במרכזי השירות של טיוטה הנו דוגמה מצוינת הממחישה כיצד שימוש ביכולות המובייל מאפשר ללקוח חווית שירות משופרת ושונה בתכלית מהחוויה אליה היה רגיל עד כה. אין ספק כי שימוש במובייל יכול לסייע רבות לארגונים לספק ערך רב ללקוחותיהם וכל זאת בעלות תועלת מירבית.