התקלות במערכות כריות האוויר של היפניות ממשיכות וניסאן נרתמת לעזרת לקוחותיה ויוצאת בקריאת תיקון גדולה ומאסיבית במיוחד. כ- 3.53 מיליון רכבים ייקראו למוסך בחודשים הקרובים לטיפול בתקלה במערכת הזיהוי של כרית האוויר בצד הנוסע של מגוון רכביה.
למה הכוונה מערכת הזיהוי? במגוון רכבי ניסאן ישנה מערכת אשר אמורה לזהות כאשר יושב אדם מבוגר במושב הנוסע, ילד, או אם מדובר במושב ריק. אם המערכת מזהה שמדובר בילד או במושב ריק, כרית האוויר איננה אמורה להיכנס לפעולה בעת תאונה. במספר מרכביה של ניסאן עלולה להיווצר בעיה במערכת זו מה שימנע מכרית האוויר להיפתח גם אם יושב מבוגר במושב הנוסע. היצרנית היפנית מדווחת על כשלושה פצועים עד כה עקב תקלה זו, אך עדיין לא דווחו מקרי מוות.
קריאת התיקון כוללת רכבים אשר יוצרו בין השנים 2013-2017 וכוללת מספר דגמי ניסאן: אלטימה, מקסימה, ליף, מוראנו, פאת'פיינדר, סנטרה, רוג, NV200. כמו כן, גם מספר דגמי אינפיניטי מושפעים מתקלה כאשר הדגמים המדוברים כוללים את ה- JX35, ה- QX60 וה- Q50. ישנה מכונית אשר ניסאן תכננה ובנתה עבור שברולט שמשווקת תחת השם "סיטי אקספרס" אשר גם היא מושפעת מקריאת תיקון זו.
מניסאן נמסר כי 3.2 מיליון מן הרכבים המדוברים נמצאים בארה"ב וכי קריאת התיקון תשתנה ממכונית למכונית, אך התיקון יתבצע ברובו על ידי עדכון תוכנת המחשב ובמספר מקרים החלפה פיזית של מספר רכיבים. ניסאן עוד מוסרת כי רכבי הסנטרה אשר נקראית לתיקון, כ- 620,000 רכבים, נקראים לתיקון נוסף בחגורת הבטיחות של מושב הנוסע.