סדנת השיפורים הותיקה מגרמניה, אוטינגר (Oettinger), חושפת את הגרסה המשופרת שלה ל- RS3 החדשה של אאודי. למעשה מדובר במעין "פיתרון לבעיה שלא קיימת" אם תרצו, לשפר מכונית סופר משופרת. במקור מגיעה הגרסה הקיצונית הזו של ה- A3 עם 367 כוחות סוס, ולאחר טיפולה המסור של אוטינגר תגיע ה- RS3 להספק מרשים של 520 סוסים צוהלים ולא פחות מ- 68 קג"מ. אך כל אחד שמתעסק בשיפורי רכב יסכים כי אין דבר כזה יותר מידי בכל הקשור להספק מנוע ושיפורי ביצועים, במיוחד בימינו בהם פוטנציאל השיפורים כל כך גדול.
בין רשימת הדברים שאוטינגר שינתה ברכב נוכל למצוא את מחשב הרכב אשר עבר שינוי תוכנה מותאמת אישית לרכב, מערכת היניקה הוחלפה לאחת ספורטיבית עם ספיקת אוויר גדולה יותר ומגדש הטורבו המקורי פינה את מקומו לאחד גדול יותר התומך בהספק גבוה יותר. ההספק החדש מאיץ את המכונית ל- 100 קמ"ש מעמידה ב- 3.3-3.5 שניות קצרות, ל- 200 קמ"ש תגיעו ב- 8 שניות נוספות.
הקיט החדש של אוטינגר אינו משחק ילדים. על ידי הפיכת מכונית ההוט האצ' החדשה הזו לטיל קרקע עם 4 גלגלים, למי שההספק נראה מוגזם ולא שמיש, תציע הסדנה קיט חלש יותר עם הספק סופי של 450 כוחות סוס. מנגד תציע הסדנה לשימושי מסלול ופחות לרכבי כביש יומיומיים קיטים עם הספקים של 650 ו- 750 סוסים צוהלים. אוטינגר חושפת כי כל מי שירצה לשפר את מכוניתו, מסוגל עצמאית לקנות את החלקים ולבצע כיוונים אצל כל סדנה, אך כמובן שלניסיון וותק של שנים אין תחליף ואולי עדיף להפקיד את ה- RS3 האהובה שלכם בידי המומחים של הסדנא.
- אאודי RS3 מבית אוטינגר | צילום: יצרן
- אאודי RS3 מבית אוטינגר | צילום: יצרן
- אאודי RS3 מבית אוטינגר | צילום: יצרן