ההשקה של המותג DS בישראל תכלול הפרדה מותגית ושיווקית מוחלטת מיתר מותגי היצרן, אולם תצוגה חדש בתל אביב ושירותי פרימיום ללקוחות. שירותי הפרימיום יזכו את הלקוחות במענה במשך כל שעות היממה, איסוף לטיפולים ועוד. כחלק מהמהלך העולמי מתוכנן להגיע לישראל בהמשך ליין רחב של דגמי פרימיום שכולל רכבי SUV, סדאן ורכבים בעלי הנעה היברידית.
ה- DS3 עברה מתיחת פנים, שבנוסף לשינויים עיצוביים קיבלה גם את מנוע הפיור טק 1.2 טורבו (110 כ"ס) או מענו 1.6 טורבו (165 כ"ס). דגם ה-1.2 טורבו ישווק בשתי גרסאות. גרסת הבסיס, CHIC, כוללת בין השאר חיישני חניה אחוריים, חיבורי בלוטות' ו-USB, תא כפפות מקורר, בקרת שיוט, חיישני לחץ אויר ועוד. הגרסה הבכירה, SO CHIC, תכלול בנוסף פנסי קסנון משולבי לד, מושבי ספורט משולבי בד ואלקנטרה, מראות צד מתקפלות חשמלית, דוושות אלומיניום ועוד.
בפסגת ההיצע תוצע גרסת ה-SPORT CHIC המצוידת במנוע 1.6 טורבו (165 כ"ס) ותיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים (קדימה). האבזור יהיה זהה לזה של גרסת ה-1.2 הבכירה. מחירי הרכבים יעמדו על 119,900 ל- 1.2 טורבו הבסיסית, 129,900 ל- 1.2 טורבו המאובזרת ו- 139,900 ל- 1.6 טורבו.
בנוסף להנ"ל, מחירה של ה- DS5 יעשה אטרקטיבי יותר, ויוזל: 209,900 לגרסת הבסיס, ו- 218,900 לגרסה המאובזרת.
אבי צור מנכ"ל קבוצת לובינסקי: "אנחנו מצטרפים למהלך עולמי שמוביל קונצרן PSA ומשיקים בישראל את מותג הפרימיום DS, שהופרד ממותג סיטרואן ויביא בשורה חדשה לתחום רכבי היוקרה".