בחודש שעבר חשפה היצרנית היפנית לקסוס, את דגם ה- LC 500 הספורטיבי. קצת יותר מחודש מאוחר יותר נחשפת הגרסה ההיברידית של הדגם שיוצג רשמית בתערוכת ג'נבה בחודש מרץ הקרוב. הגרסה החדשה תציג את הפלטפורמה ההיברידית החדשה של היצרנית, אותה פלטפורמה עליה תתבסס בהמשך גם ה- LS החדשה לשנת 2017.
ה- LC 500 המפלצתית הוצגה בחודש שעבר עם עיצוב שרירי שקשה להתעלם ממנו ומנוע V8 בשרני. אך בלקסוס כנראה מבינים שיש מקום גם לגרסה חלשה וחסכונית יותר בדמות יחידת הנעה היברידית משולבת. מבחינה עיצובית אין הבדל של ממש בין הדגם הסטנדרטי לדגם ההיברידי, אם כי הגרסה החדשה מקבלת צבע מרכב בגוון כחול חדש. עדיין לא ידוע אם יהיה שינוי מהותי בהספק המכונית אך לקסוס רומזת כי ההבדל יהיה מזערי, הודות להמערכת ההיברידית החדשה של לקסוס העונה לשם "לקסוס מולטי סטייג' הייבריד". המערכת החדשה הזו תוכננה על מנת להעניק מענה בכל הקשור לעוצמת מנוע והנאה מנהיגה, אך עם זאת להציג יעילות טובה יותר בצריכת הדלק ופליטת מזהמים נמוכה.
אז נכון שהיצרנית לא חושפת את פרטי המנוע הטכניים, אך הצפי הוא למנוע בנזין בתצורת V6 בנפח 3.5 ליטרים שישודך למנוע חשמלי. מנוע הבנזין יפיק כ- 308 כוחות סוס ואילו היחידה החשמלית תייצר 217 סוסים נוספים שיעמידו את הספקה הכולל של המכונית על נתון נאה ביותר של מעל ל- 500 סוסים צוהלים. כמובן שבשלב זה הכל עדיין בגדר השערות, שכן לא נחשף עדיין דיווח רשמי מטעם היצרנית.
כאמור הדגם החדש יוצג בחודש הבאה בג'נבה וימחק את סימני השאלה מסביב לנושאים רבים הקשורים למכונית. אנחנו כמובן נעדכן.