לפני כ- 4 שנים הציגו אנשי לקסוס את ה- LF-LC קונספט והנה בימים אלו, ואחרי כמה וכמה טיזרים, חושפים אנשי החברה את ה- LC 500. רק הבוקר פרסמו כאן במגזין את סרטון הסאונד שפרסמו אנשי לקסוס וכעת אנו מתבשרים כי זו אכן תגיע לייצור.
"ה- LC 500 היא מוצר חשוב עבור לקסוס ולי אישית", אמר אקיו טויודה, נשיא החברה. "לפני כמה שנים החלטנו להתוות את הדרך לעתיד המותג באמצעות מוצרים עם יותר תשוקה וייחוד בשוק מכוניות הפאר. הפרופורציות, העיצוב המדהים והביצועים המרשימים של הקופה הזאת, מכונית הדגל שלנו בקטגוריית הפאר, היא אמירה חשובה על הכיוון הרגשי של המותג שלנו, והיא תחזק את כוח המשיכה של לקסוס בכלל כמותג יוקרה".
ה- LC 500 עושה שימוש בפלטפורמה חדשה לחלוטין, כאשר הכוח מועבר אל הגלגלים האחוריים ועל פי הודעת החברה, פלטפורה זו גיע לרכבים נוספים של החברה. בפאן העיצובי, נראה כי ה- LC אכן מושפע מאוד ממכונית הקונספט שהוצגב אז.
לדברי המהנדס הראשי קוג'י סאטו: "השקענו במו"פ פי שלושה מהזמן הרגיל ואף יותר, כדי להשיג היגוי לינארי ולמצוא את הנקודה המושלמת לתחושת המגע עם הכביש. מיקדנו את מאמצינו גם בקשיחות המתלים ובשיפור הגיאומטריה. הודות לפיתוחים ההנדסיים המתקדמים שלנו, אנו מציעים כעת רמה עולמית בקשיחות מערכת המתלים ובביצועי הרכב כאשר יש נוכחות של כוחות G צדיים".
בחרטום מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר המספק 473 כוחות סוס ו- 53.7 קג"מ. זהו אותו מנוע המגיע ב- RC-F וב- GF-S הספורטיביות. במקרה הזה הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 יחסי העברה. אנשי לקסוס טוענים כי תיבה זו מסוגלת להעיבר הילוכים במהירות מקבילה למהירות של תיבה כפולת-מצמדים. על הנייר מאיצה ה- LC 500 מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 4.5 שניות בלבד.
אורכה של ה- LC 500 החדשה 476 ס"מ ורוחבה 192 ס"מ. בסיס הגלגלים שלה אורכו 287 ס"מ והיא תוצע עם חישוקים בקוטר 20 ו- 21 אינץ'.
- לקסוס LC 500 | צילום: יצרן
- לקסוס LC 500 | צילום: יצרן
- לקסוס LC 500 | צילום: יצרן