כנראה שההשלכות של פרשיית "דיזלגייט" מסרבות להיעלם. לאחר שהפיתרון של פולקסוואגן אושר בגרמניה ותהליך ההבראה החל, בפולקסוואגן כבר מתחילים להתכונן לשנים הבאות בעזרת מיתוג מחדש של הקונצרן ושמו הטוב שנפגע.
הסלוגן המוכר "Das Auto", או "האוטו" בתרגום חופשי, מלווה את החברה מאז שנת 2007 וכעת נדמה כי הוא איננו מתאים עוד וכי יש צורך לרענן בעזרת סלוגן אחר, אשר יחל דרך חדשה, צנועה הרבה יותר.
אנשי יחסי הציבור של החברה אכן אישרו כי הסלוגן הישן והמוכר יוחלף ומעכשיו החברה תשתמש פשוט בשם "פולקסוואגן" על מנת לפשט את המעבר עבור הלקוחות. השינוי אגב, יחל כבר בתחילת השנה החדשה שנמצאת בפתח ויכלול מן הסתם את כלל אולמות התצוגה בעולם וכמובן את כל שלטי הפרסום העתידיים של החברה.
מנכ"ל חטיבת המכוניות הפרטיות בפולקסוואגן אמר בישיבה של 200 מנהלי האולמות והמחלקות בחברה, כי עצם המחשבה כי הסלוגן הישן מרמז כי "רק" פולקסוואגן היא מכונית נשמע הזוי ולא מתאים לרוח התקופה בעיקר נוכח פרשיית דיזלגייט.
ברור כי החברה מנסה לשקם את תדמיתה כלפי לקוחותיה ברחבי העולם וכי המהלך הפשוט כביכול, הוא מהלך מתבקש ומסמל את הדרך החדשה אותה רוצה להתחיל פולקסוואגן בפתיחת שנת 2016.