טסלה מזמנת אל המוסך 90,000 רכבים מדגם המודל S עקב חשש לתקלה אפשרית בחגורת הבטיחות הקדמית. זו קריאת התיקון הגדולה ביותר של החברה מאז הקמתה.
היצרנית שלחה דואר אלקטרוני מסודר ללקוחותיה המחזיקים בדגם המדובר, בו מפורטת התקלה האפשרית. הלקוחות זומנו אל מוסכי היצרנית לבדיקה ותיקון בהתאם לצורך, ללא עלות מצידם כמקובל. התקלה כפי שמציגים אנשי החברה, היא עיגון רופף של חגורת הבטיחות שיכולה להתנתק בזמן אמת מהחיבור שלה אל מרכב המכונית. נכון להיום לא דווח על נפגעים או מקרים של כשל בחגורה שהוביל לפצועים או חמור מכך.
אנשי טסלה בוחרים גם לחשוף את השתלשלות העניינים שהובילו לקריאת התיקון המדוברת. בתחילת חודש נובמבר פנה לקוח לחברה בתלונה כי בזמן נסיעה במכונית, כאשר הסתובב הנהג לכיוון נוסע שישב במושב האחורי, התנתקה החגורה מהתושבת שלה. מעבר למקרה זה, לא ידוע ליצרנית על מקרים דומים אך אנשי החברה בוחרים שלא לקחת סיכון מיותר.