יונדאי פותחת את שנת 2015 עם שלל חידושים, בין היתר, תיבת הילוכים אוטומטית כפולת-מצמדים חדשה עם 7 יחסי העברה, מתיחת פנים ל- i40 ו- i30 ומרכב חדש, האצ'בק 3 דלתות, ל- i20.
יונדאי ממשיכה להתקדם בקצב מסחרר, אחרי שהשיקה את מנוע ה- 1.6 ליטר טורבו בנזין אותו השיקה בוולוסטר, מצמידה החברה את המנוע גם לדגמים נוספים. בנוסף חושפת החברה תיבת הילוכים חדשה, אוטומטית כפולת-מצדים בעלת 7 יחסי העברה המנצלת טוב יותר את הספק המנוע ומקטינה את צריכת הדלק.
אם כך, תחילה ה- i20 שמקבלת כעת מרכב קופה בעל מראה ספורטיבי המושלם בעזרת ספויילר אחורי, חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ' והנמכה כללית של 25 מ"מ ביחס למרכב האצ'בק 5 דלתות. המרכב החדש אגב, מקבל את השם קופה למרות היותו יותר האצ'בק 3 דלתות – אך על זה עוד ניתן להתווכח, מה שבטוח שמדובר על מכונית שנראית מעולה. המרכב החדש זוכה גם לגריל קדמי מעט גדול יותר ולגוון צבע חדש ומרהיב: כתום. ה- i20 קופה\האצ'בק 3 דלתות תיכנס אל אולמות התצוגה כבר בשנה הבאה והיא תוצע ב- 4 גרסאות מנוע: 1.25 ליטר בנזין המספק 84 כוחות סוס ו- 12.2 קג"מ, 1.4 ליטר בנזין המספק 100 כוחות סוס ו- 13.4 קג"מ, 1.1 ליטר דיזל המספק 75 כוחות סוס ו- 18 קג"מ ו- 1.4 ליטר דיזל המספק 90 כוחות סוס ו- 24 קג"מ. מנוע ה- 1.25 ליטר בנזין ישודך לתיבה אוטומטית בעלת 5 יחסי העברה, שאר המנועים יוצעו עם תיבה ידנית בעלת 6 הילוכים כאשר מנוע ה- 1.4 ליטר בנזין יוצע גם עם תיבה אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה.
הבאה בתור היא ה- i30 שמקבלת מתיחת פנים וגרסת טורבו חדשה. מתיחת הפנים בחלקה הוויזואלי לא גדול במיוחד והיא כוללת גריל קדמי חדש, חישוקים חדשים וגווני צבע חדשים (כתום, שחור ולבן). מעבר לגרסת הטורבו החדשה, ה- i30 מתוחת הפנים תוצע עם מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל המספק 110 כוחות סוס בגרסה אחת ו- 136 כוחות סוס בגרסה שנייה, מנוע 1.4 ליטר בנזין המספק 100 כוחות סוס ומנוע 1.6 ליטר בנזין המספק 120 כוחות סוס. גרסת הטורבו החדשה, כוללת בחרטומה את מנוע ה- 1.6 ליטר טורבו-בנזין של החברה המספק במקרה הזה 186 כוחות סוס המשודך לתיבה ידנית עם 6 הילוכים. הביצועים: 8 שניות מעמידה ל- 100 קמ"ש ועד ל- 220 קמ"ש מרביים. עוד כוללת גרסת הטורבו מתלים ספורטיביים, חישוקים בקוטר 18 אינץ', מערכת בלימה משודרגת (צלחות בקוטר 300 מ"מ מלפנים ו- 284 מ"מ מאחור), פנסי בי-קסנון עם תאורת יום בטכנולוגיית LED, מושבים ספורטיביים ועוד. ה- i30 המתחדשת תוצע במרכב האצב'ק 3 ו- 5 דלתות וכן במרכב סטיישן, גרסת הטורבו תוצע במרכב האצ'בק 3 דלתות ו- 5 דלתות.
המכונית הבאה ברשימת החידושים הראשונים של יונדאי לקראת השנה החדשה היא ה- i40 שזוכה למתיחת פנים שעיקרה תיבת הילוכים אוטומטית כפולת-מצמדים בעלת 7 יחסי העברה. בפאן העיצובי, גם במקרה זה, לא מדובר על שינויים קיצוניים, גריל חדש עם פנסי ערפל בטכנולוגיית LED, גריל חדש, וחישוקים חדשים בקוטר 16 עד 18 אינץ' בהתאם לבחירת הלקוח.
כאמור, עיקר מתיחת הפנים הוא בפאן המכאני. ה- i40 המתחדשת תוצע עם מנוע דיזל מתקדם העומד בתקן יורו 6 בנפח 1.7 ליטר המספק 115 כוחות סוס ו- 28 קג"מ בגרסה אחת ו- 141 כוחות סוס ו- 34 קג"מ בגרסה שנייה. הגרסה החזקה יותר תוצע עם תיבת ההילוכים החדשה, כפולת המצמדים.
- 2015 יונדאי i20 קופה | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i40 | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i20 קופה | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i30 | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i30 (טורבו) | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i20 קופה | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i40 | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i30 | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i40 | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i30 (טורבו) | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i20 קופה | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i30 (טורבו) | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i20 קופה | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i30 | צילום: יצרן
- 2015 יונדאי i20 קופה | צילום: יצרן