חברת פיסקר (Fisker) הציגה במסגרת התערוכה בפריז את גרסת הייצור של קארמה (Karma) ההיברידית. יחידת הכוח של גרסת הייצור, בדומה לזאת של הקונספט אשר הוצגה מוקדם יותר, מורכבת משני מנועים חשמליים בהספק משולב של 403 כ"ס המניעים את הגלגלים האחוריים, ומנוע בנזין עם מגדש טורבו בהספק של 260 כ"ס, המשמש לטעינת הסוללות ליתיום-יון בלבד.
טווח הנסיעה של הקארמה ההיברידית מסתכם ב-80 ק"מ בעזרת המנועים החשמליים, וגדל עד ל-480 ק"מ בשילוב עם המנוע בעירה פנימית. הקארמה מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות ומגיעה למהירות המירבית של 200 קמ"ש (הגבלה אלקטרונית). צריכת הדלק של הקארמה מסתכמת ב-2.4 ליטר דלק לכל 100 ק"מ, את הרכב ניתן להטעין דרך שקע חשמל 240V, זמן הטעינה – עד 6 שעות.
בשונה מגרסת האב-טיפוס, הקארמה הסדרתית קיבלה קורות מרכזיות במטרה להקשיח את המרכב ובכך לסייע לעבור מבחני ריסוק. פנים הרכב מחולק לשני חלקים ע"י קונסולה מרכזית גבוהה, המכילה בתוכה את הסוללות ליתיום-יון המדוברות. גג של הרכב בגרסת הייצור הפך לסוללה סולארית הגדולה מבין הרכבים בייצור סדרתי. פונקציות נוספות כגון בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה, ניווט לוויני GPS ומחשב דרך נשלטות ע"י מסך מגע בגודל 10" המותקן בסביבת הנהג. הקארמה הסדרתית בגרסתה הבסיסית כבר "נועלת" חישוקים מתרכובת אלומיניום בקוטר 22" הנקראים Circuit Blade.
פס הייצור של פיסקר קארמה ממוקם במפעלה של חברת Valmet Automotive שבפינלנד. לטענתה של החברה, המפעל מסוגל לייצר עד 15 אלף יחידות של הקארמה ההיברידית בשנה. מועד תחילת המכירות טרם נקבע, אך נמסר מהחברה כי הוזמנו כבר 1600 רכבים.