מכונית העל החשמלית של מרצדס אמורה לשנות את כל מה שחשבנו עד היום על מכוניות חשמליות. מכונית חשמלית נתפסת ברוב המקרים כאיטית, משעממת וחסרת כל דמיון. ה-SLS החדשה הזו, מונעת על ידי סוללת ליתיום-יון עשויה פולימר מיוחד ומספקת נתון מדהים של כ-526 (!!) כוחות סוס. למרות שתיאורטית על פי מהנדסי מרצדס הסוללה יכולה להפיק עד כ-644 כוח סוס, שזה כבר אפילו יותר מהמכונית מונעת הבנזין (571 כוח סוס), הכוח הופחת בכוונה על מנת לשמור על אורך חיי סוללה ארוך יותר.
אז עם "רק" 526 כוח סוס מאיצה המפלצת החשמלית הזו למאה קמ"ש ב-4 שניות קצרצרות ועד למהירות סופית של כמעט 300 קמ"ש. מלבד המנוע החשמלי, ישנם שינויים נוספים ברכב. מערכת המתלים הוחלפה מלפנים למערכת מתלים עצמאית מחומרים קלים יותר. כמו כן ניתן לראות בתמונות כי המכונית מעוטרת בצבע צהוב מיוחד לדגם זה, חישוקים קלים במיוחד בצבע שחור במידה של 19" מלפנים ו-20" מאחור,עטופים בצמיגים במידה 265/35 ו-295/30 בהתאמה. החזית שונה במקצת מהדגם הרגיל, מלפנים ניתן למצוא גם ספליטר חשמלי אשר מתכוונן בלחיצת כפתור מתוך הרכב, ניתן לכוון את הספליטר למצב של "הצמדה מלאה" לכביש, או למעשה לקפלו פנימה אל תוך הטמבון. גריל קדמי גדול במיוחד הותאם לרכב על מנת לספק קירור טוב יותר למנוע החשמלי אשר עשוי להגיע לטמפרטורות גבוהות במיוחד בתנאי מאמץ. תוספות נוספות הן מכסה מנוע חדש עם פתחי אוורור, תאורת LED ובלמים קרמיים. כמובן שלא זנחו במרצדס את דלתות השחף המפורסמות.
פנים הרכב לא הוזנח גם כן, שילוב של עור ואלקנטרה מעטר את המושבים ופנים תא הנוסעים. מסך נגיעה גדול מספק מידע משתנה אודות מצב הרכב בכל רגע נתון כולל מצב טעינת הסוללה ותגי AMG מפוזרים כמיטב המסורת.
ככל הנראה לא נראה את ה-SLS AMG E-Cell נוסעת בכביש ציבורי בשנים הקרובות, אבל למרות זאת ניתן לראות את התכנון העתידי של מרצדס למכוניות העתיד שלה, דרך מכונית זו.
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell
- Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell