פורשה חשפה בתערוכת פריז שמתקיימת בימים אלו את ה-911 GTS. לאחר תמונות שנחשפו בשבועות האחרונים ה-GTS נחשפה באופן רשמי בתערוכה וחייבים להודות, היא ניראת פשוט ניפלא. ה-GTS צפוייה להתמקם בהיצע הדגמים של פורשה בין הקאררה S לבין ה-GT3 הקיצונית יותר. ה-GTS מתאפיינת בפגוש קידמי אחר, חצאיות צד אחרות, כנפיים אחוריות רחבות יותר הלקוחות מהקאררה 4 וחישוקי 19 אינץ'. מבפנים המכונית קיבלה מושבים ספורטיביים יותר, הגה בעיצוב ספורטיבי ודונמים של אלקנטרה בכל רכבי תא הנוסעים.
המנוע שמניע את ה-GTS הוא מנוע ה-3.8 ליטר המוכר של פורשה, אבל כאן יחד עם מערכת יניקה ופליטה משופרות הוא מפיק 402 כ"ס לעומת 380 במקור. כל זה עוזר לרכב להאיץ במיאוץ הקלאסי 0-100 ב-4.4 שניות בגרסה הידנית ו-4.2 שניות בגרסה ה-PDK כפולת המצמדים. גרסת הקבריולט תבצע את אותו מיאוץ ב- 4.6 שניות עם תיבה הידנית ו-4.4 יחד עם ה-PDK. המחיר בארה"ב צפוי להתחיל ב-103000 דולר לגרסת הקופה ואילו מחירה של גרסת הקבריולט יתחיל ב-113000 דולר.
- פורשה 911 GTS
- פורשה 911 GTS
- פורשה 911 GTS