אאודי מציגה-R8 GT. המכונית החדשה תגיע עם ספליטר קדמי, חצאיות צד, כנף אחורית וספליטר אחורי תחתון, כל אלה עשויים סיבי-פחמן, גריל קדמי מטיטניום בצבע מט וחישוקים מתרכובת של סגסוגת מתכות קלה במיוחד. כל אלו מצביעים על האופי הקרבי של המכונית, בלי הרבה משקל ( כ-100 ק"ג פחות מהמכונית הסטנדרטית) ועם הרבה מאוד כוח.
העוצמה מגיעה מיחידת הכוח המוכרת, ה-V10 FSI המוכרת מהדגם ה-"רגיל" של ה-R8 V10. רק שכאן בגרסת ה-GT, שיחקו קצת עם הניהול ומערכת הפליטה על מנת להשיג 535 כוח סוס במקום 520 במקור. המנוע משודך לתיבת הילוכים "8 – טרוניק" בעלת שמונה יחסי העברה בטכנולוגייה ה-DSG המוכרת משאר דגמי החברה. המנוע החזק והתיבה המתוחכמת מזניקים את ה-GT למאה קמש ב-3.6 שניות ועד למהירות סופית של 320 קמ"ש.
המהנדסים באאודי לא פסחו על עיצוב הפנים. כאן נוכל למצוא עיצוב קרבי הרבה יותר אבל גם מעודן במקומות הנכונים. לצד מושבי "באקט" קלים במיוחד העשויים פיברגלאס מחוזק, עטופים אלקנטרה מיוחדת ובעלי חימום במושב, נוכל למצוא למשל מערכת בעלת 12 רמקולים מתוצרת Bang and Olufson, גימור קארבון פייבר, וכלוב התהפכות מובנה.
שיפורי התנהגות נוספים שהותקנו ב-GT הם בלמים מסיבי פחמון, דיפרנציאל אחורי מתוחכם, כמו כן מערכת ה "קוואטרו" ברכב בנויה כך ש-85% מהעוצמה תישלח אל הגלגלים האחוריים.
רק 333 יחידות תיוצרנה, כאשר המחיר ההתחלתי של כל אחת הוא 193,00 יורו באירופה.
- אאודי R8 GT
- אאודי R8 GT
- אאודי R8 GT
- אאודי R8 GT
- אאודי R8 GT
- אאודי R8 GT
- אאודי R8 GT
- אאודי R8 GT