UMI, יבואנית רכבי שברולט לישראל הודיעה כי החל שיווק המאליבו החדשה, המכונית המשפחתית הגדולה (מנהלים אם תרצו) של שברולט.

שברולט מעוניינת להתחרות פנים מול פנים עם מיטב התוצרת היפנית והאירופאית בסגמנט הפופולרי, לשם כך, מציידים אנשי החברה את המאליבו החדשה באבזור עשיר, טכנולוגיה מתקדמת בכל נושאי הבטיחות, מידות הקרובות לסגמנט מכוניות הסאלון, איכות ייצור גבוהה ותג מחיר תחרותי – כך על פי הודעת החברה.

את עיצוב המכונית מציינים אנשי שברולט כשילוב מיוחד של ספורטיביות (שימו לב לעיצוב המזכיר את הקאמרו) לבין קווים קלאסיים של מכונית יוקרתית. בחרטום מנוע 2.0 ליטר המפיק 259 כוחות סוס ו- 36 קג"מ ב- 1,700 סל"ד ותיבת הילוכים אוטומטית המאיצים את המאליבו מעמידה ל- 100 קמ"ש ב- 6.3 שניות.

רשימת האבזור כוללת בין היתר: חישוקי אלומניום בקוטר 18 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, מערכת ה- MYLINK של שברולט (מערכת מולטדמיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ') ועוד. אבזור הבטיחות כולל: 10 כריות אוויר, מערכת ABS, מערכת בקרת אחיזה, מערכת בקרת יציבות, עיגוני ISOFIX ועוד.

גלית עיני, סמנכ"לית השיווק ב- UMI: "השברולט מאליבו היא מכונית כל-חדשה, אשר מגלמת את התפיסה החדשה של שברולט, לרבות עיצוב הלקוח מדגמי הספורט של החברה; מנוע טורבו מתקדם, עוצמתי וחסכוני; התנהגות כביש מושחזת ואבזור עשיר. אנחנו שמחים שמתאפשר לנו להציע את המאליבו במחיר של 174,900 שקל, כך שהיא מציעה תמורה יוצאת דופן ביחס ליתרונותיה. אנו שמחים לא פחות שהתגובות הראשוניות של הקהל נלהבות במיוחד, והמשלוח הראשון נחטף עוד לפני שהחל השיווק הרשמי"

מחיר המאליבו החדשה בישראל עומד על 174,900 שקלים.

שברולט מאליבו 2013 | צילום: יצרן

שברולט מאליבו 2013 | צילום: יצרן