בהקמת המתחם החדש הושקעו כ- 30 מיליון שקלים והוא משתרע על שטח של כ-26 דונם. 400 רכבים צפויים לעבור במתחם מדי יום וכל רכב היוצא מהמתחם יעבור סדרה של 127 בדיקות איכות קפדניות. במתחם השירות החדש שנבנה על פי תפיסה ירוקה, הותקנו מערכות טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר, עם ציוד חדשני ומתקדם וכל המתחם מפוקח ומבוקר מתוך חדר בקרה מרכזי הכולל בין היתר תיעוד ממוחשב לתנועות הרכב במתחם וחניות ממחושבות.
אבישי לוי, משנה למנכ"ל קבוצת UMI ומנכ"ל אוויס ציין: "מתחם השירות החדש הוקם לאחר תכנון ומחשבה רבים, הן ברמת השירותים שיינתנו, זרימת הטיפול ברכבים ממחלקה למחלקה וייעול תהליכי העבודה באופן מקסימלי. מאחורי הקמת המתחם עמד החזון לרכז את כלל הפעולות התפעוליות של הקבוצה תחת קורת גג אחת, הצבת הלקוח במרכז ומתן שירות מתקדם, מעמיק ומקצועי יותר לכלל לקוחותינו בתחומי מכירת הרכב, הליסינג וההשכרה".
מלבד השקת המרכז החדש, חשפה החברה ארבעה מוצרים חדשים בתחומי הפעילות שלה. שירות AVIS DREAM מאפשר השכרה על בסיס יומי של דגמי ספורט ויוקרה חלומיים כגון השברולט קמארו וקאדילק XT5/CTS, יגואר XE או מרצדס C180. שירות אוויס עד הבית מאפשר לרוכשי רכב יד שניה לקבל את הרכב בביתם. שירות AVIS Moving – שירות לצרכן העסקי והפרטי המאפשר לשכור רכב מסחרי, טנדרים וטנדרונים לשימוש יומי וחודשי, כגון העברת דירה, משלוחים והעברות קטנות. בנוסף, חברה AVIS לחברת Cartonix ותצייד את לקוחות השירות בקרטונים שיקלו על המעבר. כמו כן הוצגה אפליקציית 'אוויס בכף ידך' – המאפשרת ללקוחות ביצוע מגוון פעולות באמצעות הטלפון נייד. בין השירותים הניתנים באפליקציה ניתן לתאם טיפול תקופתי, לדווח על תאונה, לחצן מצוקה 24/7 המחובר ישירות למרכז שירות הלקוחות של AVIS, ניווט למרכזי שירות, שמירת מסמכים אישיים, קבלת תזכורות והטבות וכן אפשרות לקבלת הודעות ישירות ממנהל צי הרכב בחברה.