האינסיגניה החדשה מבוססת על פלטפורמת E2 שפותחה במרכז המחקר והפיתוח של אופל בגרמניה. המעבר לפלטפורמה החדשה אפשר לאופל להפחית ממשקל הדגם כ- 175 ק"ג לעומת הדגם היוצא – לדגם הבסיס משקל של 1,397 ק"ג (ללא נהג). כאשר לדגם החדש נוספו 8.8 ס"מ לבסיס הגלגלים, והוא ארוך ב-5.5 ס"מ מהדגם הקודם. גם נפח תא המטען גדול יחסית לדגם הקודם.
האינסיגניה החדשה מוצעת עם שני מנועים: מנוע 1.5 ליטר טורבו המספק 165 כוחות סוס עם 25.5 קג"מ או מנוע 2.0 ליטר המספק 260 כ"ס עם 40.8 קג"מ מומנט. תיבת ההילוכים היא אוט' עם שישה או שמונה הילוכים, בהתאמה. גרסת ה-2 ל' מגיעה עם הנעה כפולה ומתלים אדפטיביים.
כל הגרסאות תגענה עם מערכת OpelEye מקורית, הכוללת: בקרת התרעת סטייה מנתיב LDW (במהירויות של 60-180 קמ”ש( עם התרעה קולית וויזואלית, בקרת שמירה על נתיב נסיעה LKA המסייעת בתיקון, התראת מרחק והתראה לפני התנגשות, בלימת חרום אוט' עד 40 קמ"ש, וברמת האבזור Innovation גם בקרת שיוט אדפטיבית.
האינסיגניה תשווק בשש גרסאות שונות. מחירי האינסיגניה יחלו ב-169,900 שקלים ל-Enjoy 1.5 הבסיסית ועד 289,900 ל-OPC Line Premium. גרסת ה-1.5 Innovation תזכה למחיר של השקה של 184,900 (במקום 189,900).
- אופל אינסינגניה 2018 | צילום: יצרן
- אופל אינסינגניה 2018 | צילום: יצרן
- אופל אינסינגניה 2018 | צילום: יצרן
- אופל אינסינגניה 2018 | צילום: יצרן