הריינג' רובר וולאר מושק בישראל במספר רמות גימור ומנועים נרחב. הוולאר יוצע עם מנועי בזנין בהספקים של 250, 300 (2.0 ליטר) או 380 כ"ס (3.0 ליטר) ומנועי דיזל בהספקים של 180, 240 (2.0 ליטר) או 300 כ"ס (3.0 ליטר).
רמות הגימור הן S, SE ו-HSE. כל רמות הגימור כוללות בין השאר כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת סאונד של מרידיאן (ההבדל בן הגרסאות הוא בדגם המערכת), חימום מושבים קדמיים, כניסה ללא מפתח, ועוד. רמת הגימור SE מוסיפה בין השאר חלונות אחוריים כהים, מערכת שמע מתקדמת יותר, חישוקי 20", ספי כניסה מוארים ותאורת מטריקס לד אדפטיבית. רמת הגימור HSE מוסיפה ריפודים שונים, חישוקי 21 אינץ', כיוון הגה חשמלי, מסאז' במושבים הקדמיים ועוד. כאופציה ניתן לבחור בחבילת R-DYNAMIC, הכוללת פריטי עיצוב חיצוניים ופנימיים ועוד. כמו כן, כאופציה מוצע מפתח שהוא צמיד יד. מגניב!
במהלך ההשקה לא יצא לי לנהוג במכוניות, אבל כן ישבתי בוולאר. כמו בתמונות, האווירה משלבת בין היטקיות ליוקרה, והמושבים מעולים. מחירי הוולאר מתחילים ב-535 אלף שקלים לדגם הבסיס (מנוע בנזין 250 כ"ס או דיזל 180 כ"ס – מחירים זהים), ועד ל-791 אלף שקלים לגרסת ה-HSE עם מנוע בנזין 380 כ"ס. לכל הגרסאות, רמת הגימור R-DYNAMIC הנה בתוספת תשלום של 28 אלף שקלים.
- לנד-רובר ריינג'-רובר וולאר | צילום: יצרן
- לנד-רובר ריינג'-רובר וולאר | צילום: יצרן
- לנד-רובר ריינג'-רובר וולאר | צילום: יצרן
- לנד-רובר ריינג'-רובר וולאר | צילום: יצרן
- לנד-רובר ריינג'-רובר וולאר | צילום: יצרן
- לנד-רובר ריינג'-רובר וולאר | צילום: יצרן
- לנד-רובר ריינג'-רובר וולאר | צילום: יצרן
- לנד-רובר ריינג'-רובר וולאר | צילום: יצרן
- לנד-רובר ריינג'-רובר וולאר – השקה מקומית | צילום: רונן טופלברג
- לנד-רובר ריינג'-רובר וולאר – השקה מקומית | צילום: רונן טופלברג
- לנד-רובר ריינג'-רובר וולאר – השקה מקומית | צילום: רונן טופלברג