בפנים, תא הנוסעים בטכנולוגיית ה- i-Cockpit מוצע עם מסך מגע חדש שכולל ניווט תלת ממדי, גרפיקה חדשה וגישה מהירה לכל אפשרויות התפעול. פיג'ו 308 החדשה מצוידת גם בכל מערכות הבטיחות לסיוע לנהג אשר הוצגו ב- 3008 החדש. גם בתחום הביצועים, ה- 308 החדשה מציגה שורה של חידושים כמו מנוע BlueHDi 130 S&S חדש לגמרי, תיבה אוטומטית חדשה עם 8 הילוכים שמשודכת למנוע ה- BlueHDi 180, מערכת חדשה להפחתת פליטת המזהמים במנועי בנזין ודיזל אשר מסייעת לכלי הרכב לעמוד בתקני יורו 6 ועוד.
בפיג'ו 308 החדשה ישנן שמונה מערכות בטיחות וסיוע לנהג מהדור האחרון והן כוללות בלימה אקטיבית, מניעת סטייה מנתיב הנסיעה וזהו הדגם הראשון של PSA אשר קיבל בקרת שיוט אקטיבית הכוללת בלימה אקטיבית מלאה (בגרסאות עם תיבה אוטומטית) או עד 30 קמ"ש בגרסאות הידניות. לטובת נוחות מושלמת בעת ביצוע חניה, פיג'ו 308 החדשה מציעה מצלמת נסיעה לאחור עם עדשה רחבה (180 מעלות) וכן פונקציה לסיוע בחניה, אשר מודדת את מרחב החניה הפנוי ומנווטת את הרכב פנימה באופן אוטומטי.
מערכת המולטימדיה יודעת להתממשק לטלפון הנייד בשלוש טכנולוגיות שונות: MirrorLink, Android Auto ו- Apple Car Play. מנוע ה- BlueHDi180 S&S אשר מוצע באופן בלעדי בפיג'ו 308GT משודך לדור חדש של תיבה אוטומטית מבית AISIN שלה 8 הילוכים. כמו כן, ה- 308 היא המכונית הראשונה שתקבל את מנוע הדיזל החדש BlueHDI עם 130 כ"ס.
המכונית צפויה להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2018.
- פיג'ו 308 מתוחת פנים | צילום: יצרן
- פיג'ו 308 מתוחת פנים | צילום: יצרן
- פיג'ו 308 מתוחת פנים | צילום: יצרן
- פיג'ו 308 מתוחת פנים | צילום: יצרן