טרנד ההיברדיות והחשמליות מקבל זריקת מרץ בישראל, אחרי כמה שנים בהן שווקו בארץ לא מעט גרסאות היברידיות באופן מתון, נכנסת יונדאי (וקיה עם הנירו), ממובילת טבלת המכירות לתחום עם דגם נוסף, משפחתי וזול יותר מהסונטה הייבריד, האיוניק הייבריד שהושקה לפני כמה חודשים בעולם.
יחידת ההינע זהה לזו שבקיה נירו, מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר בטכנולוגיית GDI המפיק 105 כוחות סוס ומנוע חשמלי המפיק 43 כוחות סוס נוספים לכדי תוצאה סופית של 141 כוחות סוס ו- 24 קג"מ. תיבת ההילוכים שתוצע היא כפולת-מצמדים עם 6 הילוכים והנתונים על הנייר עומדים על 11 שניות מעמידה ל- 100 קמ"ש ועד 190 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הרשמית עומדת על ליטר אחד לכל 24 ק"מ בממוצע. הפלטפורמה עליה בנויה האיוניק היא פלטפורמה חדשה שתשרת את הקונצרן עבור שלל רכבים היברידיים, פלאג-אין היברידיים וחשמליים. מערך הסוללות ממוקם מתחת לשורת המושבים השנייה והוא מורכב מסוללות ליתיום-יון.
אורכה של האיוניק 446 ס"מ, רוחבה 182 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה אורכו 270 ס"מ. האיוניק מוצעת במרכב האצ'בק 5 דלתות ויש לה תא מטען בנפח 443 עד 1,500 ליטרים עם קיפול המושבים.
בגזרת האבזור, מוצעת האיוניק בישראל בשתי רמות גימור: פרמיום עם תג מחיר של 135,900 שקלים וסופרים הנמכרת בעבור 140,000 שקלים. בין היתר כוללות שתי רמות האבזור צג מרכזי בגודל 8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, פנסי בי-קסנון, חיישני אורות וגשם, תאורת יום בטכנולוגיית LED, מערכת מולטימדיה עשירה עם WAZE, טעינה אלחוטית ועוד. רמת הגימור סופרים מוסיפה לרשימה לוח מכוונים עם מסך TFT.
בגזרת הבטיחות כוללת האיוניק 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת סיוע בבלימה, בלימה אוטומטית עד 80 קמ"ש, בקרת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.