למרות שכבר נחשפנו ללא מעט פרטים בהדלפות ולמרות שאנחנו כבר מכירים את העיצוב והפרטים אודות הפנמרה החדשה של פורשה, אין טוב יותר מנתוני יצרן רשמיים על מנת להבהיר את כל מה שקשור לשמועות וחצאי עובדות. כעת, נתוני היצרן הללו נחשפים באופן רישמי.
הפנמרה החדשה של פורשה (דור 2) מציעה מגוון חדש של מנועי טורבו עם הנעה לכל ארבעת הגלגלים בכל הדגמים כסטנדרט ותיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 8 יחסי העברה. הראשונה בהיצע היא הפנמרה 4S אשר מקבלת מנוע V6 בנפח 2.9 ליטרים הנעזר בצמד מגדשי טורבו על מנת לספק 434 כוחות סוס וכ- 45 קג"מ. המיאוץ הקלאסי ל- 100 קמ"ש אורך 4.2 שניות קצרצרות בלבד.
בפסגת היצע נמצאת הפנמרה טורבו והיא מגיעה כעת עם מנוע V8 כפול מגדשי טורבו בנפח 4.0 ליטרים עם 542 כ"ס וכ- 64 קג"מ. הפעם המיאוץ הקלאסי ל- 100 קמ"ש אורך 3.6 שניות בלבד. בנוסף, פורשה מציעה גם פנמרה עם מנוע דיזל V8 בי-טורבו עם 416 כ"ס וכ- 70 קג"מ. במקרה הזה, מאיצה הפנמרה ל- 100 קמ"ש ב- 4.3 שניות.
מעבר לרשימת המנועים המעודכנת כולל הפנמרה מגוון רחב של אבזור בהיצע, החל מבולמי אוויר אדפטיביים עם יכולת קריאת הדרך והתאמה מיטבית באופן אוטומטי ועד למערכת היגוי אחורי זהה לזו המוצעת ב- 911 החדשה. בנוסף, מציגים אנשי פורשה את מערכת ה- InnoDrive החדשה, הנעזרת בנתוני ניווט, מכ"ם ווידאו כיד לחשב באופן אוטומטי את ההילוך ומצב המצערת עבור שלושת הקילומטרים הבאים.
כמו שניתן לראות בתמונות, הפנמרה החדשה היא אבולוציה ברורה של הדור הקודם, כמקובל בפורשה. מיותר לציין כי זו גדולה יותר, בסיס הגלגלים ארוך ב- 30 מ"מ ואורכה הכללי גדול ב- 34 מ"מ ביחד לדור היוצא. בפנים, מפשטת פורשה את תא הנוסעים על ידי עיצוב "פשוט ונקי" הכולל מסך מגע בגודל 12.3 אינץ'.
בנוסף פרסמה פורשה כי הפנמרה החדשה הקיפה את מסלול המירוצים הידוע, מסלול הנורבורגרינג, בזמן מסחרר של 7 דקות ו- 38 שניות, והוכרזה כמכונית הסדאן-יוקרה המהירה ברינג כאשר היא עוקפת בזמנים מכוניות כמו הלקסוס LFA והלמבורגיני גייארדו 570 סופרלאגרה. מרשים.
לישראל תגיעה הפנמרה החדשה בנובמבר הקרוב.
- פורשה פאנמרה 2017 | צילום: יצרן
- פורשה פאנמרה 2017 | צילום: יצרן
- פורשה פאנמרה 2017 | צילום: יצרן
- פורשה פאנמרה 2017 | צילום: יצרן
- פורשה פאנמרה 2017 | צילום: יצרן
- פורשה פאנמרה 2017 | צילום: יצרן