אחרי שנכנסה הסיוויק החדשה אל אולמות התצוגה בכל העולם – משחררים אנשי החברה תמונות ראשונות של מרכב הסטיישן הפופולארי המכונה טורר. מעבר למרכב הפרקטי מספרים אנשי הונדה כי זו תוצע גם עם מנוע דיזל חדש, חסכוני וירוק.
בכיר בהונדה ציין כי בעוד שהגולף סטיישן מציעה תא מטען בנפח 605 ליטר והסקודה סטיישן כוללת תא מטען בנפח 610 ליטר, הסיוויק סטיישן תציע יותר ותוביל את הקטגוריה וזה כמובן מבלי לגרוע בפתח העמסה גדול ונוח. מנגנון קיפול הכיסאות המוכר של הונדה מוטמע גם הוא במרכב הסטיישן מה שיגדיל עוד את נפח האחסון.
מרכב הסטיישן כבד יותר ב- 40 ק"ג ממרכב הסדאן המוכר, אך העיצוב נשאר כמעט וזהה למרכב ה- 5 דלתות המשווקת כיום. על פי הונדה, מרכב הסטיישן יגדיל את לקוחות החברה ויאפשר גם למשפחות גדולות – או משפחות שמחפשות מרחב פנימי ושטח העמסה גדול – להינות מהסיוויק החדשה.
כאמור, מרכב הסטיישן יוצע גם עם מנוע דיזל חדש בנפח 1.6 ליטר, פרטים מלאים עוד לא נחשפו – אך ציינו אנשי החברה כי פליטת המזהמים שלו נמוכה מהרגיל עם 100 גרם CO2 לכל ק"מ. בנוסף, יוצע המרכב החדש גם עם מנועי הבנזין המוכרים, הראשון בנפח 1.8 ליטר והשני בנפח 1.4 ליטר וכן עם מנוע הדיזל הוותיק יותר בנפח 2.2 ליטר. גרסה היברידית גם באה בחשבון – בהתאם לביקוש ולתגובות קהל הצרכנים.
ההשקה הרשמית תערך ככל הנראה בתערוכת פרנקפורט הקרובה ואל אולמות התצוגה יגיע מרכב הסטיישן כבר בתחילת השנה הבאה.
- הונדה סיוויק טורר (סטיישן) החדשה | צילום: יצרן
- הונדה סיוויק טורר (סטיישן) החדשה | צילום: יצרן
- הונדה סיוויק טורר (סטיישן) החדשה | צילום: יצרן