אחת המכוניות החשובות ביותר בהיצע הדגמים של אופל, היא האינסיגניה. מכונית המנהלים המעולה של היצרנית הגרמנית היא אחת הסיבות לכך שאופל חזרה "לדבר חזק" בשוק הרכב האירופי וכעת הגיע הזמן לריענון הדגם. הצגה רשמית תיערך כבר לקראת סוף השנה בתערוכת פרנקפורט.
הישנוי המהותי הוא כמובן העיצוב מבפנים ומבחוץ. האינסיגניה החדשה מקבלת עיצוב מעודכן ומודרני יותר הכולל בין השאר גריל קדמי חדש אשר נראה רחב וקרבי יותר. יחידות התאורה הקדמיות גם כן הוחלפו בנאות יותר הכוללות כמובן תאורת DRL לכל שעות היום. גם מאחור המצב דומה עם יחידות תאורה חדשות ונאות יותר כאשר העיצוב הכללי של הרכב, נשאר פחות או יותר דומה לזה של הדגם היוצא.
תא הנוסעים הוא זה שעבר את השינוי המהותי יותר. קונסולה מרכזית חדשה ופשוטה יותר נמצאת במרכז העניינים כאשר ישנם פות כפתורים מבעבר אך יותר אופציות מבעבר. מערכת אינטראקטיבית הנשלטת על ידי מסך מגע גדול מאפשרת שליטה נוחה יותר על מערכת השמע ומערכת הניווט כאשר ישנה אפשרות גם לשליטה קולית. גם לוח השעונים עוצב מחדש וגם הוא כולל צג גדול וברור בוא ניתן לראות מידע על מחשב הדרך ומערכת השמע.
מתחת למכסה המנוע, לרוכשים יש כעת יותר אופציות מבעבר הכוללות מנועי בנזין ודיזל. אוהבי הבנזמין יהנו מבחירה בין מנוע 2.0 ליטר טורבו עם 184 כוחות סוס ומנוע 1.6 ליטר טורבו עם 170 כוחות סוס. בגזרת הדיזל ניתן למצוא מנוע 2.0 ליטר טורבו עם 120 או 140 כוחות סוס כאשר גולת הכותרת של הדגם היא מנוע דיזל בי-טורבו עם כ-195 כוחות סוס. באופל מציעים גם מנוע 1.4 ליטר עם 140 כוחות סוס אשר עובד על גז נוזלי.
האינסיגניה תוצג באירופה לקראת סוף השנה בתערוכת פרנקפורט בשלוש אפשרויות מרכב: סדאן, ליפטבאק וסטיישן.
- אופל אינסיגניה החדשה, דגם 2014 | צילום: יצרן
- אופל אינסיגניה החדשה, דגם 2014 | צילום: יצרן
- אופל אינסיגניה סטיישן החדשה, דגם 2014 | צילום: יצרן
- אופל אינסיגניה סטיישן החדשה, דגם 2014 | צילום: יצרן
- אופל אינסיגניה החדשה, דגם 2014 | צילום: יצרן
- אופל אינסיגניה החדשה, דגם 2014 | צילום: יצרן
- אופל אינסיגניה החדשה, דגם 2014 | צילום: יצרן
- אופל אינסיגניה החדשה, דגם 2014 | צילום: יצרן
- אופל אינסיגניה החדשה, דגם 2014 | צילום: יצרן