זוכרים רכב שטח של סאנגיונג העונה לשם קוראנדו? לא ממש? זה כי הוא לא באמת הצליח להשתלב בשוק "השטח" אצלינו, למרות שזה היה בשיא תקופת רכבי השטח, וטרום תקופת הקרוסאובר. המחליפה הוצגה בתערוכת פריז 2008, ונשאה את השם קוראנדו C200 קונספט. ההשקה של גרסת הייצור התעכבה עקב הקשיים הכלכליים אליהם נקלעה החברה. כעת החברה מתחילה להתאושש תחת קורת גג של מהינדרה ההודית.
עם מתלים נפרדים מלפנים ומאחור, מנסה סאנגיונג להציע נוחות והתנהגות טובה יותר מבעבר. 4.41 מטר אורכה של הקוראנדו החדשה, בהחלט נתון מתאים לסגמנט וביחד עם שלל גאג'טים ומערכות כגון בקרת שיוט, בקרת אקלים, ESP, ABS, מערכת עזר בחניה,מערכת סיוע לזינוק בעליה, קישוית שן כחול, חיבור USB תומך MP3 ועוד מקווה סאנגיונג להתחרות בצורה משכנעת מול הקשקאי של ניסאן והג'יפון של יונדאי ה- ix35. תג המחיר של הקוראנדו נמוך מעט מהמתחרים אבל ללא גרסה בעלת יחידת כוח הלוגמת בנזין – קשה לראות את הקוראנדו באמת מתמודד איתם.
בתחום המכני, מציגה סאנגיונג מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2.0 ליטר בשידוך תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 הילוכים. 175 כוחות הסוס שהמנוע מייצר מגיעים כאשר מד הסל"ד מצביע על 4000 ועם מומנט של 36.5 קג"מ הביצועים לא רעים בכלל. מ0- ל-100 קמ"ש תגיעו תוך כמעט 11 שניות במידה ותיבת ההילוכים שלכם אוטומטית והמהירות המירבית שלכם תהיה 186 קמ"ש, בגרסה הידנית הנתונים משתפרים טיפה והקוראנדו תגיע ל-10 קמ"ש ב-10 שניות בדרך ל-195 קמ"ש מקסימלים. ומה לגבי ההנעה? קרוס-אובר כמו קרוס-אובר יגיע עם הנעה קדמית או 4X4 לבחירתכם ונתון צריכת הדלק יעמוד בממוצע על ליטר אחד לכל 14 ק"מ בהתאם להנעה ולתיבת ההילוכים.
- סאנגיונג קוראנדו החדשה | צילום: יצרן
- סאנגיונג קוראנדו החדשה | צילום: יצרן
- סאנגיונג קוראנדו החדשה | צילום: יצרן
- סאנגיונג קוראנדו החדשה | צילום: יצרן
- סאנגיונג קוראנדו החדשה | צילום: יצרן
- סאנגיונג קוראנדו החדשה | צילום: יצרן
- סאנגיונג קוראנדו החדשה | צילום: יצרן
- סאנגיונג קוראנדו החדשה | צילום: יצרן
- סאנגיונג קוראנדו החדשה | צילום: יצרן